Täältä löydät tietoa palautuskäytännöstämme:

PALAUTUSKÄYTÄNTÖ

Sinulla on oikeus palauttaa tuotteesi 14 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta.

Tämä edellyttää, että tuotteen on oltava samassa kunnossa kuin sen sait, sen tulee olla sinetöity, käyttämätön, etiketeillä varustettu ja alkuperäisessä pakkauksessaan.

Mikäli haluat palauttaa tuotteen, ilmoita siitä meille etukäteen kirjoittamalla osoitteeseen asiakaspalvelu@metsu.fi ja muista liittää tilausvahvistus sekä sähköpostiin että pakettia lähetettäessä. Tuotteita, jotka on lähetetty meille ilman palautuspyyntöä, ei oteta vastaan. Valitettavasti emme voi korvata palautuskuluja. Huomioithan, että asiakas vastaa toimituskuluista palauttaessaan tuotteita.

Paketin noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin tilauksen peruuttaminen tai palauttaminen. Jos et noutaa tilaustasi, sinulta veloitetaan ylimääräiset kulut tuotteiden palauttamisesta meille, etkä saa tilauksestasi palautusta.

Voit aina ottaa meihin yhteyttä palautuskysymyksissä osoitteessa asiakaspalvelu@metsu.fi

VAHINGOT JA ONGELMAT

Tarkista tilauksesi vastaanoton yhteydessä. Jos tuote on viallinen, vaurioitunut tai jos saat väärän tuotteen, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä kolmen päivän kuluessa sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@metsu.fi ja ilmoittamaan meille tilausnumerosi, jotta voimme arvioida asian ja tehdä sen. oikein.

Muista ottaa kuvia viallisesta tuotteesta tai tuotteen ja pakkauksen vaurioista ja liittää sähköpostiin kaikki kuvat, tiedot tilauksestasi sekä henkilötiedot.

POIKKEUKSET / EI PALAUTTAVAT TUOTTEET

Tietyntyyppisiä tuotteita ei voida palauttaa, kuten pilaantuvia tuotteita (kuten ruokaa, kukkia tai kasveja), tilaustuotteita (kuten erikoistilauksia tai henkilökohtaisia tuotteita) ja henkilökohtaisen hygienian tuotteita (kuten intiimihygieniatuotteita). Emme myöskään ota vastaan vaarallisten aineiden, syttyvien nesteiden tai kaasujen palautuksia. Ota yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää tai huolenaiheita tuotteistasi.

VAIHTO

Nopein tapa varmistaa, että saat sen, mitä haluat, on palauttaa olemassa oleva tuote, ja kun palautus on hyväksytty, osta uusi tuote erikseen.

PERUUTUS

Tilausta ei voi peruuttaa sen jälkeen, kun se on lähetetty varastoltamme.

Jos tilaustasi ei ole vielä käsitelty, voit pyytää peruutusta. Hyvityksestä vähennetään hallintomaksu (15 % kokonaisarvosta).

Jos tilausta ei voida toimittaa asiakkaan syystä (puuttuvat tiedot, myöhästynyt nouto…), paketti palautetaan meille ilman hyvitystä. Voit kuitenkin pyytää uuttaa lähetystä lisämaksusta. Ota meihin yhteyttä etukäteen, jotta voimme lähettää sen sinulle uudelleen mahdollisimman pian.

HYVITYSPROSESSI

Ilmoitamme sinulle, kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautuksesi, ja ilmoitamme, onko palautus hyväksytty vai ei. Jos hyväksytään, saat automaattisesti hyvityksen alkuperäisellä maksutavallasi.

Muista, että myös pankiltasi tai luottokorttiyhtiöltäsi voi kestää 1–2 viikkoa, ennen kuin hyvityksen käsittely ja tilitys tapahtuu.

OTA MEIHIN YHTEYTTÄ:

Jos sinulla on lisäkysymyksiä tai olet epävarma, voitko palauttaa tuotteen, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä asiakaspalvelu@metsu.fi. Jos olet epävarma palautuskäytännöstä, ota meihin yhteyttä ennen tilausta.